Sunset Jazz Club, Girona
Ahir nit vàrem gaudir d’una vetllada del més alt nivell musical i emocional. La pianista Eri Yamamoto (NY) ens va presentar el seu projecte, acompanyada pel magistral baixista Masa Kamaguchi i Oriol Roca a la bateria , que van proporcionar un excel·lent background a les notes que sorgien del piano de Eri.
Ens va presentar temes propis, segons ens va explicar en un més que acceptable castellà, nascuts de la experiència personal durant la pandèmia que hem , i estem, patint tota la humanitat. Jo destacaria el tema “Smile, smile…” i “Flor groga”. Melodies delicades que de vegades fregaven el pop, saltant barreres estilístiques i que en algun instant em va recordar al gran, grandíssim, Keith Jarret.
Ayer por la noche disfrutamos de una velada del más alto nivel musical y emocional. La pianista Eri Yamamoto (NY) nos presentó su proyecto, acompañada por el magistral bajista Masa Kamaguchi y Oriol Roca a la batería, que proporcionaron un excelente background a las notas que surgían del piano de Eri.
Nos presentó temas propios, según nos contó en un más que aceptable castellano, nacidos de la experiencia personal durante la pandemia que hemos , y estamos, sufriendo toda la humanidad. Yo destacaría el tema “Smile, smile…” y “Flor amarilla”. Melodías delicadas que a veces rozaban el pop, saltando barreras estilísticas y que en algún instante me recordaron al gran, grandísimo, Keith Jarret.





